maandag 29 juni 2015

Improviseren

Morgenochtend weer naar huis.

We maken ons niet al te druk hoor met de schoonmaak. Het is veel te heet. Wat stoffen, het sanitair en de vloer, dat is het wel zo'n beetje.

Dus hield ik tijd over voor onzalige ideeën.

Zeg? 
Ja. 
Als ik die driehoekige doeken nog even aan de pergola bevestig dan staat de auto van de gasten niet zo in de zon.

Die doeken zou ik twee jaar geleden aan palen gaan bevestigen maar dat bleek toch niet zo eenvoudig dus bleven die dingen een beetje doelloos  in de kast liggen. Als de bomen wat groter zijn bind ik ze daar aan. Is makkelijker en natuurlijker. Tenminste, dat is het idee.

Na een uurtje passen en meten en aanbinden vind ik het eigenlijk best een goed resultaat. Ik ben wel van improviseren. Als dit goed bevalt gaat er volgend jaar een wat meer permanente zonwering op.


En de zon gaat morgen mee hoor. 


Met groeten Ton


Geen opmerkingen: