woensdag 11 maart 2015

Stofje

Omdat er vanmorgen vanwege de mist van dat prachtige licht was ging ik al vroeg op pad met Egbert en maakte ik deze foto.


En ja hoor, dat ¥j(#ev*+{ stofje zit er nog steeds. Het zit net boven Egbert, rechts van de sloot.

Een paar jaar geleden kocht ik mijn huidige fototoestel. Ik ben er heel blij mee. Het is eenvoudig in gebruik, klein en licht. Maarrrrrrrr...... al tijdens de wandeling door Spanje zag ik steeds een stofje op de foto's verschijnen. Dat stofje zit ergens in het toestel en hoe hard ik er ook op sla: het blijft zitten waar het zit.

Omdat de irritatie inmiddels behoorlijk is opgelopen, besloot ik om vandaag maar eens naar de fotowinkel te gaan.

Er zit een stofje in het toestel en dat is op elke foto zichtbaar. Is daar nog wat aan te doen, vroeg ik aan de verkoper.
Zonder het toestel aan te pakken kreeg ik antwoord.
Ja, maar dat gaat meer kosten dan een nieuw toestel.


Omdat het van dat prachtige weer was, wilde Rick vanavond ook ons vaste uitlaatrondje wandelen: de Dolly route. Genaamd naar de schapen die altijd in de wei staan.

Als ik nou op dezelfde plaats een foto maak dan kan ik mooi het verschil laten zien, dacht ik. Dus zo ziet er het er normaal gesproken uit.


Ook niets mis mee. 

Zelfs het stofje is niet te zien.

Met groet Ton

Geen opmerkingen: