dinsdag 1 april 2014

Anti kreuk

Wij gaan een weekend naar Malaga. Als Spanje gangers weten jullie vast wel waar we moeten zijn hé? Vroeg een van de buren.
Oei. We doen eigenlijk nooit wat in Spanje anders dan gelukkig te wezen in onze casa. We zijn wel eens in Malaga geweest hoor maar verder dan het Picasso museum en het kasteel zijn we niet geweest. Maar hebben jullie wel een goed reisgids?
Nou uh, dat weet ik niet want dat regelt mijn vriendin.
Wanneer gaan jullie eigenlijk?
In het weekend van 5 april.
Da's toevallig. Dan zijn wij er ook.

Dus spreken we daar af en ik adviseer de leuke reisgids over Malaga, geschreven door Anne van Dos Cortados.

Zeg waar gaan we ze ontmoeten, vraagt Rick.
Geen idee. Ik weet niet waar het boekje van Anne is. (Dat weet ik natuurlijk wel maar dat heeft een eigen geschiedenis. Rick is heel precies op zijn spullen en heeft de pest aan ezelsoren en slijtsporen. Dus ligt een boekje of paperassen al heel snel in zijn 'niet kreuken' kastje. Zelfs gedeelde spullen zijn op die manier soms volledig aan mijn aandacht ontsnapt)
In mijn kastje.

Morgen eerst maar even lezen en dan een afspreekpunt kiezen. Ik herinner me van de boekpresentatie dat er iets moois en trendy bij de haven is.


Met groeten Ton



Geen opmerkingen: