dinsdag 4 maart 2014

Van uitstel komt.

Stress.

Ik ben nogal van het uitstellen.

Wanneer ga je de deuren schilderen vroeg Rick net nadat ik klaar was met de buitenboel.
Nou eh. Tja uh.

Ga je de voortuin nog beplanten was een vraag vlak voordat we in januari naar Spanje gingen.
Het is nu te koud, misschien nadat we terug zijn denk ik.

Heb jij de tekst al klaar voor "de Reis" ? (We gaan met Nootzaak een muzikale camino zingen en Rick en ik maken de tekst.)
Nee ik ben nog niet tevreden.

En eh, hoe is met het schilderwerk? Ben je dat nog van plan om te doen of  heb je het afgeblazen?
Nou ik denk dat ik het niet ga doen voor de wandeling. Zeker nu we het huis in de verhuur doen.

Maar wellicht met wilde verhuisplannen in het verschiet, 5 april voor twee maanden wandelen en gedurende die tijd huurders in ons huis en....... zaterdag het concert word ik een beetje onrustig.
Was vannacht al om vier uur wakker, piekerend hoe ik dat allemaal ga doen.

Gewoon beginnen, was mijn nuchtere conclusie nadat de wekker van Rick afliep. En als de knop om is kan ik heel snel. Over twee weken zijn alle klussen klaar.

De tekst heb ik vanmorgen afgerond. En om de tuin tijdelijk op te leuken komen er violen in.

Met groeten Ton





Geen opmerkingen: