zondag 16 maart 2014

Snob

Het voelt echt aan als afronden

Gisterochtend de laatste aankopen gedaan voor de wandeltocht. We hebben beide nieuwe broeken nodig maar ik wilde niet weer zo'n grauwe afritsbroek. Nu hebben ze bij Kompas in Heerhugowaard ook een afdeling met golfspullen en waar vind ik mijn nieuwe broek? Juist daar. Ik ga dus in een geruite golfbroek 1300 kilometer wandelen.

Gisteravond zongen we met mannenkoor Blair een voorjaarsconcert. Nu nog maar twee repetities bijwonen, die wat mij betreft zullen aanvoelen als een beetje freewheelen. Wel nog een paar havermout-appelcackes bakken en trakteren voor Rick's verjaardag en dan is dat afgerond voordat we vertrekken.

Vanmorgen hebben we de organisatie van het burenuitje geregeld. Daar kan ik niet zo veel over zeggen omdat de buren meelezen. Gaat een gevarieerde dag worden met een "slecht weer" alternatief. Ook weer klaar op een paar laatste dingetjes na die we pas in Juni kunnen doen.

Vanavond met vrienden uit eten. Nog ter gelegenheid van mijn 55ste verjaardag. Dan is dat losse eindje ook aangeknoopt.

Morgen krijg ik een privéles preventief blaren plakken. Lijkt me leuk en is voor mij geen overbodige luxe.

En dan staan er nog maar 31 puntjes op de to do list.

Met groeten Ton








Geen opmerkingen: