vrijdag 14 maart 2014

In de flow

Er is best nog veel te doen voordat we op pad gaan.

Meldde ik eerder deze week dat de schilder werken zijn afgerond vroeg Rick vanmorgen of ik nog wat met die radiator in de gang ging doen.
Nou ja, die schilder ik wel even, na het verwijderen van 12 lagen afbladderende verf. 

Vanmorgen al vroeg op om de compost in de groetentuin te doen.  De kippen kwamen me helpen met egaliseren en pikten en passant alle insecten eruit. Als de hennen volgende week naar hun logeeradres gaan kan ik de tuin losvorken en de tuinbonen die ik heb voorgezaaid planten. Zo hoeven de huurders niet twee maanden naar een kale vlakte te kijken en kunnen we bonen oogsten als we thuiskomen.

Met de hoge drukspuit van de buurman heb ik het tuinmeubilair schoon gespoten. Knapt lekker op. Daarna de laatse muur van klimopresten ontdaan zodat ik die nog kan schilderen. Om drie uur zat ik heerlijk rozig aan een kopje koffie. 

Vervolgens de eerste kast opgeruimd, een slot op de slaapkamer deur gemaakt, bij een jarige buurman op visite en nu op de bank Ricks verjaardag bespreken. Hij wil graag dat ik een chinees buffet maak voor de gasten.
Doe ik even.

Met groeten Ton


1 opmerking:

Aart zei

Druk baasje hoor