donderdag 13 februari 2014

Laag bij de grond

En dan zijn alle laag bij de grondse activiteiten klaar. 
Geplamuurd, geschuurd, geplamuurd en geschuurd. Alle optrekkende vocht beschadigingen van voorjaar 2010 zijn volledig onzichtbaar gweorden. 

Vanmorgen de ladder ophalen bij La Perla de Frigiliana zodat ik de scheurtjes in de hoeken kan dichtsmeren die wat hoger zitten.  Natuurlijk was het te gezellig dus wat is dan een uur of twee kletsen? Snel naar huis en beginnen. Ik zoek de spullen bij elkaar die ik nodig heb en bedenk dat ik beter eerst een broodje kan eten.
Oeps, ik heb afgesproken met de mannen van Los Dos om een bakkie koffie te drinken. Dan kan ik beter beginnen als ik terug ben.
Om zes uur ben ik weer thuis en tja, dan is het etenstijd. 

Kortom: IK DURF NIET. HET IS ME TE HOOG?

Eerst maar even met Rick bellen. 
"Probeer maar en als het echt niet lukt dan doe ik dat hoge deel wel."

Nou ja, dat vind ik ok zo wat. Hij werkt de hele week en moet ie die drie dagen dat hij hier is, ook nog de butklusjes doen.
Ik verman me en zowaar: de scheurtjes zijn dicht. Waarschijnlijk stond ik errug tuttig op die ladder maar er was gelukkig niemand die me zag. 

Morgen schilderen.




Met groeten Ton

1 opmerking:

Anoniem zei

Stoer hoor Ton dat het gelukt is!!Fijn weekend.

Groetjes,Kitty