zaterdag 25 januari 2014

Sorry dames, foutje

Er is van alles te doen over de privacy op de sociale media.

Laatst las ik een artikel dat er via al de dingen die je LIKED op FB vrij eenvoudig een profiel van je gemaakt wordt.

Geloof ik direct. Sinds we een houtkachel hebben krijg ik steeds aanbieders van die kachels te zien. Ook allerlei dingen die met Spanje te maken hebben komen te pas en te onpas voorbij. Over het wandelen op de camino de Santiago en de zaken die daarbij horen zoals GPS en wandelschoenen.

Toch denk ik dat er een foutje in mijn profiel is geslopen. De advertenties waarin schaars geklede dames me uitnodigen, tegen betaling, iets leuks met ze te doen passen toch echt niet in mijn profiel.

Met groeten Ton


1 opmerking:

Anoniem zei

hahaha, echt heel grappig.
kun je die dames niet doorsturen ?
gr fred