zaterdag 11 januari 2014

En zo wordt het steeds duidelijker



De voorbereidingen voor de pelgrimstocht van Valencia naar Santiago de Compostela zijn begonnen.

Rick wil nooit winkelen, zeker niet tijdens de uitverkoop.


Ik heb eens naar onze uitrusting gekeken en we moeten nog wel wat aanschaffen. En....ik heb al gepreshopt dus we hoeven zaterdag alleen maar naar Kompas in Heerhugowaard.
Nou, uh, moet dat.
Ja, en je zult echt mee moeten want jij hebt andere wandelschoenen nodig.

Terwijl Rick uitgebreid werd ingelicht over nieuwe schoenen keek ik bij de afgeprijsde regenjassen, fleecetruien, broeken en softshells. Prachtige dingen hingen er in het rek maar niet in mijn kleur of maat.
Na een half uurtje komt Rick aanlopen.
Heb je al wat?
Nee, kan het niet vinden, het is nie.........
O, da's een mooie jas.

Precies zijn maat .... en kleur...... en 50 % afgeprijsd. Ik keek waarschijnlijk een beetje beteuterd want er klonk een beetje pesterig: ik dacht dat je winkelen zo leuk vond?
Ja, maar alleen als ik ook wat heb gekocht.


Met groeten Ton


Geen opmerkingen: