woensdag 4 september 2013

Waneer was dat ook alweer?



Een vraag die we heel we vaak stellen. Waar het was, weten we meestal nog heel goed: Spanje.
Als je steeds hetzelfe doet wordt het in je herinnering één gebeurtenis. Dus al onze vakanties in Spanje zullen in de loop der jaren teruggebracht worden tot één herinnering.

Met mijn bezoeken aan de Efteling zal dat niet gebeuren.
Als kind ben ik daar geweest met mijn ouders, broers, zussen en een oom en tante en hun kinderen. Ik kan me er eigenlijk niet zo heel veel van herinneren en wat ik me er van herinner is meer van de gemaakte foto's
Een jaar of twintig terug ben ik er opnieuw geweest met mijn vrienden en hun dochter. Een leuke dag waarin we hoofdzakelijk het sprookjebos hebben gezien.
Maar morgen? Morgen gaan we met Nootzaak richting Kaatsheuvel. Zingen in de auto en later: gillen in de attracties.

De vraag 'Wanneer waren we ook alweer zo ziek in die achtbaan? kunnen we later gewoon beantwoorden met: Toen we met Nootzaak in de Efteling waren. Volgens mij ergens in 2013.


Met groeten Ton

Geen opmerkingen: