donderdag 26 september 2013

2 minutes of fame

Het is een beetje saai op het moment.

Fietsend door het park met Egbert zag ik een groep grote paddenstoelen. Dat is waarschijnlijk het enig vermeldenswaardige vandaag dacht ik in het voorbij fietsen. Ik keerde om en maakte een paar foto's.

Eenmaal thuis vond ik de afbeeldingen niet bepaald veelzeggend en besloot ze niet te gebruiken.
Wat later, op de bank met mijn middag borrel, luisterde ik naar Radio Nostalgia, gepresenteerd door Tineke de Nooij.
Wie heeft er wel eens een lange wandeling gemaakt en wil daar iets over delen, was de vraag.
Kom, laat ik eens bellen. En ja ik was twee minuten op de nationale radio te horen. Nu geloof ik dat er gemiddeld zo'n honderdduizend mensen per dag naar luisteren, maar voor mij zijn dat er beduidend meer dan op een normale dag.

Ik moest ongeveer twee minuten wachten voordat ik in de uitzending kwam en het enige dat ik in die tijd hoorde was het bonken van mijn hart. Ik was gewoon nerveus. Maar zo gauw het gesprek begon was dat weg want toen had ik 'gewoon' een gesprek.

Klik hier, mijn gesprek zit tussen de 45 en 50 minuten van het eerste uur van de Tineke show.


Met groet Ton

Geen opmerkingen: