maandag 26 augustus 2013

Nederland 2013

Soms hoor je dingen waar je van verbazing achteroverslaat.

Zou jij de lakens willen controleren die Nathalie zaterdag heeft gestreken? (Ik werk een dagje in de wassalon omdat de bazin vrij is)
Een beetje verbaasd dacht ik 'waarom doet zij dat niet zelf' terwijl ik de mand met gestreken lakens en dekbedovertrekken uit de kast haalde.
De klant is nogal precies, kwam er achteraan.
Ik vouwde een laken open en zag dat het kreukloos was gestreken. Waarom vraag je dit eigenlijk aan mij?
'Ik raak die was niet aan'
Waarom niet? vroeg ik verbaasd.
Ik kreeg commentaar dat de was stonk.
He?
Ja, de klant zei dat de was smerig rook omdat ik er had aangezeten.
??????? Ik stond echt verbaasd. Sprakeloos.
Mijn collega komt van CuraƧao.


Met groeten Ton


Geen opmerkingen: