maandag 5 augustus 2013

Action

Vandaag begonnen met het schuren en plamuren aan de voorkant van ons huis.

Dat gaat veel langer duren dan het werk aan de achterkant. Niet alleen omdat er meer te schilderen is aan de voorkant maar omdat de buurmannen om de beurt even een praatje komen maken.

Aan een van hen liet ik een slechte plek in het kozijn van de erker zien. "Tja, hoe denk je dat je er zelf uitziet als je tachtig bent?"
Daar had ik natuurlijk niet van terug.
Goed uitkrabben en vullen met twee componenten vuller.
Dat heb ik.
Waar heb je dat gehaald?
In de verfwinkel.
Mag ik je een tip geven?
Das goed.
Ga naar de Action, daar hebben ze potten van 500 gram twee componenten vuller voor € 3,99 en het is goed spul.

Ja,daaaaag dacht ik wat later. Dat kan natuurlijk niets zijn. Maar zuinig als ik ben ging ik toch maar even naar de Action. Een pot gekocht en het blijkt zelfs Nederlands fabricaat te zijn. Thuis op de website gekeken van SORISO in Laren, en al kan je van alles op een site zeggen, ik kreeg er vertrouwen in.
En doordat je het na twintig minuten al kan schuren en schilderen haal ik morgen de verloren tijd van het kletsen weer in.

Met groeten Ton






Geen opmerkingen: