dinsdag 30 juli 2013

Het bloed kruipt.....

Heb jij nog iets om achter mijn collage te doen ter versteviging?
Nou dat denk ik niet. Ik heb tenslotte alles weggegooid met het leegruimen van de zolder.
Er ligt toch nog van dat plexiglas in de schuur?
Ja maar dat ga ik daar niet voor kapotzagen.
Maar eh, je hebt intussen toch al weer wat nieuwe rotzooi vergaard? Malle Pietje.

En gelijk heeft ie. Inmiddels heb ik alweer en vlizotrapje en een elektrisch rolgordijn naar de schuur gesleept. Alhoewel ik de vlizotrap aan de buren heb gegeven die er heel blij mee zijn.

Een paar weken geleden reed ik langs een container en daar lag een bijna complete inboedel in. Hebberig werd ik ervan maar bedacht dat ik nu juist net de schuur een beetje op orde heb. Maar die ene foto met die mooie lijst kon ik toch echt niet laten liggen.

En terwijl Rick lekker in de zon bleef liggen rommelde ik wat in de schuur. Toen ik buiten kwam begon ie al te lachen.
Je hebt iets.
Natuurlijk.


Kijk, en dan is ie heel blij met Malle Pietje.

 
Sinds de dood van mijn moeder heb ik de contrabarometer van mijn broer in huis. Maar daar word ik niet blij van.
Breng hem dan naar de DORCAS, zei Rick.
Maar dat ging me een stap te ver
Toen ik gisteravond aan neef, die de computer weer in orde heeft gemaakt, vroeg of hij interesse had werd die helemaal gelukkig.
 
 
 
Met groeten Ton

Geen opmerkingen: