woensdag 17 juli 2013

Blaren

Ondanks de blaren die zijn ontstaan hebben we heerlijk gewandeld.

Het was geweldig wandel weer, geen regen, niet te heet en met af en toe een klein briesje. Maar wat het wandelen tijdens de vierdaagse zo leuk maakt is de afleiding die de toeschouwers geven. Natuurlijk zijn er ook stukken waar er minder toeschouwers zijn maar dan heb je je mede wandelaars waar een praatje mee gemaakt kan worden.
Ook wordt het leuk als je bekenden tegenkomt. Zo werden we in gehaald door één van mijn FB vrienden. En Nijmegen aangekomen hoorde ik mijn naam roepen. Het duurde even voordat ik begreep dat ík geroepen werd. Nogmaals hoorde ik mijn naam. Ik keek rond en zag een neef op de tribune zitten. Hij had even snel de 50 kilometer gewandeld en zag ons om half drie voorbijkomen.
En wie zie ik 's avonds in ' het gevoel van de vierdaagse'? Dezelfde neef.

Ach wat een blaartje dan uit.

Morgen weer.


Met groeten Ton

1 opmerking:

Marga zei

Lijkt mij geweldig om eens mee te maken. Heb zelf dit jaar de Nacht van Gulpen (70km) gelopen. Voor jullie ook een aanrader.😉 Succes met de volgende 2 dagen.