woensdag 22 mei 2013

Een plek onder de....hanebalken

Eindelijk kan ik 'voor- en na foto's laten zien en ook voor mezelf is het goed te realiseren wat een berg werk er is verzet.
Te beginnen met het sorteren, weggooien en weggeven van alle meuk die ik in de loop der jaren had verzameld. Dat was nog wel het moeilijkst.

Zo zag het eruit.


Het resultaat van de eerste opruimronde


Na het plaatsen van de dakramen.


Zeer tevreden met het resultaat, besloten om de hele zolder maar te gaan gebruiken.

 
Nog twee ramen erbij en schilderen maar weer.



Vloerbedekking erin.
 

Een bed een lamp, een stoel en een paar foto´s en klaar is mijn plekkie.
 
Met groeten Ton

2 opmerkingen:

Emie zei

Wat doe je me daar een groot plezier mee Ton. Voor en na daar ben ik dol op. Maar je hebt natuurlijk vooral jullie zelf een groot plezier gedaan met deze megaklus die zo schitterend heeft uitgepakt. Complimenti!

Aart zei

Het resultaat mag er zijn Ton.