zaterdag 6 april 2013

This website is something that 's needed on the web.



Veel bloggers klagen over spam die ze ontvangen. Ook ik.

Om je te beschermen tegen spam is de woordverificatie uitgevonden. Die zorgt ervoor dat door computers gestuurde spam, niet ontvangen wordt. Maar omdat de computers steeds knapper worden om de woordverificatie te omzeilen wordt die steeds moeilijker gemaakt. Het gevolg is dat het voor mensen te veel gedoe geeft om een reactie op een blog te zetten.

Na enkele klachten over de woordverificatie heb ik die uitgeschakeld maar ben nu wel vrij toegankelijk voor spam die door computers gestuurd wordt.

Als ik een bovengemiddeld aantal hits heb word ik nu een beetje achterdochtig. Meestal zitten er dan veel hits bij uit Rusland en een behoorlijk aantal spamreacties.

Het is dat ik weet dat mijn blog niet wordt gelezen door die computers want anders zou ik nog kapsones krijgen.

"You are so awesome! I don't think I've read something like this before. So wonderful to discover another person with some original thoughts on this subject. Really.. thank you for starting this up. This website is something that's needed on the web, someone with a little originality!"


Maar deze is toch wel leuk.

Met groeten Ton

3 opmerkingen:

Aart zei

Deze heb ik ook wel eens gehad. Nu ik de woordverificatie weer heb aangezet heb ik even geen last meer van deze debielen. Ik kan hun lol niet begrijpen. Jij wel?

Ton zei

Hoi Aart en Fien,
Ik denk ook niet dat er lol achterzit. De meeste van deze reacties gaan vergezeld van een website. Ik denk dat het de bedoeling is dat je daar op klikt en wat koopt of zoiets.

Ik reageer bij deze ook nog op je vorige reactie. We gaan altijd met het vliegtuig naar Spanje en de laatste jaren alleen met handbagage. Maar omdat we dat zwembad meenemen hebben we een koffer geboekt. We vliegen met Vueling en dan mag de koffer 23 kilo wegen. Inclusief zwembad en worteldoek is die nu 19,3 kilo. Gaat helemaal goed.
Dank voor jullie reacties.

Met groeten Ton

Anoniem zei

ha Ton, dat is fijn dat de de wrdvrfctie uit staat, was ook mijn dilemma je te berichten.

zwembad al in gebruik met een frisse duik?

verder nog een klein weetje, maar niet verder delen hoor: je kan je worteldoek leggen en dan iets ruimer dan bedoeld. Vervolgens met een brander of verfbrander wegschroeien. De losse delen zijn zo geseald.

HG
Ernst