maandag 1 april 2013

Nooit meer

Wie doet er mee met de Paasworkout? Tweede paasdag om 9.30 en koffie met cake toe.

Wat doe je dan? Inschrijven.
Het eerste uur Spinning en daarna een half uurtje CX. Had ik maar gevraagd wat dat inhield.

Spinning is lekker fietsen dus dat ging geweldig. Alle fietsen bezet, aangepaste muziek dus helemaal leuk.

Daarna naar de andere zaal. Matjes op de rond, gewichten en een soort elastisch springtouw. Na een korte uitleg voor de beginners, alleen ik, aan de slag. 
Wat een marteling. De oefeningen lijken puur en alleen uitgedacht te zijn om zo oncomfortabel mogelijk te zijn. Niemand keek blij. Maar ik wel het minst. 
Ik liep steeds achter want het tempo lag heel hoog. Als de juf haar armen hoog had, hingen die van mij langs mijn lijf en omgekeerd. Juf 10 keer opdrukken, ik 6 keer.
Wel werd duidelijk dat knie en heup dat soort oefeningen niet meer aankunnen.

Wat vond u van de les? Nou, eh, om eerlijk te zijn vond ik het vreselijk.
Ach als u een paar keer geweest bent went het wel en voor u heup en knie verzin ik wel een alternatief.
Dat is heel aardig van u maar dit was een eenmalige aanbieding.

Koffie en cake smaakten daarna wel heeeeel lekker. En dat is toch ook wat waard.

Morgen een dagje behang afsteken, niet met een steker maar met spierpijn.

Met groeten Ton




Geen opmerkingen: