zaterdag 20 april 2013

Het wordt steeds mooier

Soms duurt het een paar dagen om weer met twee benen in Nederland te staan. Daar is niets mis mee en zeker deze keer niet want ik had een goede reden om nog even met Los Zuecos bezig te zijn

Mooi terras hebben jullie in Spanje maar wel heet zeker? Hebben jullie daar parasols of zoiets?

Nee. We hebben dat natuurlijk wel aan gedacht maar die dingen waaien nogal gemakkelijk weg en zijn mij eigenlijk te klein. Je blijft met je stoel schuiven om in de schaduw te blijven.

Na overleg met onze huisbewaarder heb ik op internet gezocht naar schaduw doeken. Maar hoe ziet dat er in onze situatie uit? Eén doekje staat wel wat armetierig in zo'n grote tuin.
Maquette maken dus.
Leuk werk maar een beetje te fijn voor die dikke worstenvingers van mij.
Toch hebben we nu een idee hoe we (ik dus) het gaan aanpakken.

We kopen twee driehoekige doeken van vijf meter en gaan die bevestigen aan draden. Op twee punten maak ik die vast aan de pilaren van Los Zuecos en drie aan ijzeren palen die in de tuin geplaatst worden.

 
 
 
 
 

Meteen even voor Remco: kan het er mee door?


Met groeten Ton





Geen opmerkingen: