zondag 31 maart 2013

Het kan wel effe duren

Weken later roept Rick nog steeds "maar in de natuur is het een uur vroeger".

Ik vind het als ochtendmens wel lekker als de klok een uurtje vooruitgaat. Normaal gesproken ben ik al om 6 uur wakker maar blijf dan wel in bed liggen. Wat moet ik tenslotte zo vroeg op doen?
Dus lig ik maar een beetje te liggen tot ik het laat genoeg vind. Maar vanmorgen was het al lekker 7 uur toen ik wakker werd. Jammer dat dit effect na een week weg is en ik gewoon weer een uur te vroeg wakker ben.

Vanmorgen werd ik dus om 6 uur wakker maar was het dus eigenlijk al zeven uur. Na een kwartiertje in de badkamer te zijn geweest hoorde ik gesmoord onder de dekens vandaan "Hoe laat is het?"
Bijna half acht.
O, dan kom ik eruit want ik heb veel te doen.

Toen hij beneden kwam en de klok in de kamer nog op wintertijd zag staan werd hij een beetje pissig.
Maar het is pas zeven uur.

Ik ben bang dat er het heel lang gaat duren voordat zijn interne klok weer is aangepast.


Met groeten Ton




Geen opmerkingen: