dinsdag 19 februari 2013

Zo maar wat dingetjes


Omdat Rick vanmorgen een half uur later naar zijn werk ging,werd ik voor het eerst dit jaar wakker van het gekwetter van een merel.

Ik om 11 uur heb een conditie test heb gedaan op de sportschool en...... ruim anderhalf jaar na mijn knieoperatie mijn conditie weer hetzelfde niveau heeft als daarvoor.

De kippen zijn, na twee maanden winterstop, weer eieren gaan produceren, in een hogere frequentie dan daarvoor.

Ik gisteren de eerste werkzaamheden in de groententuin heb gedaan en we de laatste spruitjes hebben gegeten.

Vandaag zaden heb besteld van tomaten, courgettes, spruitjes en worteltjes.

We vandaag gebakken aardpeertjes uit eigen tuin wilde eten maar die bleken niet groter te zijn dan mijn duim en we dus patat hebben gehaald.

Dat er steeds een grote wit/ zwarte kat in de tuin op de kippen jaagt en ik dat pas merk als Okkie gaat blaffen als een gek. Hij dat overigens ook doet om 4.30 uur, als de krant wordt gebracht.

Dat de datum voor het kerstconcert van Nootzaak bekend is: 14 december in de Remonstrantse kerk in Alkmaar.

Omdat de jacuzzi in Spanje niet meer gemaakt kan worden krijgen we een nieuwe aangeboden door Leroy Merlin.

Met groeten Ton.

















Geen opmerkingen: