zondag 3 februari 2013

Het vlees is zwak

Ik neem geen gebak hoor!

We hadden vanmiddag een verjaardag te vieren. En meestal snoepen we dan te veel. Maar omdat we de laatste vakantie in Spanje enkele kilo's waren aangekomen letten we wat op onze calorie inname.
Vandaar Rick's uitroep.

Nu ken ik inmiddels mensen die een vastenweek/ ontslakkingskuur/ fruitweek houden en daarna weer langzaam aan moeten wennen aan een wat normaler voedingspatroon.
" Maar ik neem dan van alles een klein hapje" las ik deze week ergens.
Met dit in gedachten ging ik naar het feest. Moet lukken.

Gelukkig, geen grote stukken taart maar een schaal met kleine chocolade soesjes.
Voor dat ik me schuldig ging voelen had ik er al drie op. Ach en wat is nu één zo'n heerlijk met kaas gevuld tomaatje? Eén stukje knoflook brood? Een plakje worst, een toastje brie één........

Heb jij eigenlijk nog trek in bloemkool? Vroeg ik Rick in de auto op weg naar huis.
Nee, jij?
Zullen we dan maar meteen doorrijden naar de chinees? Het is vandaag toch al mislukt en daar kunnen we dan beter maar van genieten.



Met  groeten Ton

2 opmerkingen:

Aart zei

Ach, wat is mislukt Ton. Een dag geen plezier gehad is meer mislukt dat een heerlijke Babi Pangang.....

yvonne zei

Heerlijk herkenbaar!!
Zo sloot ik een verjaardag gisteren af met shoarma.....lekkerrrrrr.
Zo meteen fitnessen ................