donderdag 7 februari 2013

Hard lopers, dood lopers

Eh, die boom, waar de betonmolen staat, is omgewaaid.

Mijn eerste gedachte begon met een..... Nou ja, dat wil je eigenlijk niet weten.
Maar.... ik heb wel eens gedacht "die boom groeit gewoon te snel. Dat kan niet goed gaan.
Dus direct na de onuitgesproken gedachte was ik er al overheen. Een soort van: heb ik toch gelijk gehad.

Nou ben ik wel dat ik nieuws meteen wil melden maar dacht deze keer: laat ik nou niet bellen maar wachten tot ie thuiskomt. En dat deed ik. Rick stond nog met de deurknop in zijn hand toen ik er uit blaatte"de acacia is omgewaaid".
Rick had er zwaar de pest in.
"Had je dat nou niet anders kunnen inkleden je weet toch dat ik aan die boom ben gehecht?"
Niet handig van me want Rick is van 'groot is goed' en de acacia was groot maar niet goed.
Dat geeft de zin "hij is precies boven het maaiveld afgebroken" wel aan.

Oktober 2010

Februari 2011

Juni 2011

Januari 2012

Nou, ruimte voor iets nieuws zou mijn moeder zeggen.
 
 
 
Met groeten Ton


Geen opmerkingen: