donderdag 14 februari 2013

Daring

Ik heb een vraag aan je, zegt buurman. Ben jij goed met de naaimachine?

Nou uh, ik heb een paar maanden geleden de naaimachine in een boze bui weggegooid.
Ik vertel hem hoe ik omga met mijn frustraties over een niet goed functionerende machine.
Tja dan houdt het op. Ik wilde vragen of je een nieuwe zoom in een gordijn wilde maken. Die is los en nu hangt ie op de grond en daar irriteer ik me aan.

Heb jij misschien de naaimachine van Nancy nog?
Ja.
Als jij het aandurft dat ik die gebruik, dan maak ik die zoom.

Toen ik gisteren terug kwam van de spinning stond de machine in de gang. Vanmorgen heb ik hem geprobeerd en hij werkt als zonnetje. Vervolgens ging ik het gordijn ophalen.
Aan één kant sleepte het een beetje over de grond. Te veel voor buurman die behoorlijk precies is.
Na een half uurtje is de klus geklaard.
Dank je wel en uh.... Als ik jou die machine geef zou je dan voor mij dan voortaan dit soort klusjes willen doen?
Natuurlijk maar alleen eenvoudige klussen.


Met groeten Ton



Geen opmerkingen: