zondag 2 december 2012

Winterslaap

Als we terug komen uit Spanje vragen we regelmatig aan elkaar. Heb jij ook zo last van jetlag?

Nu is twee en een half uur vliegen binnen dezelfde tijdzone niet direct aanleiding tot het hebben
van een jetlag. Toch leek het vliegen van Malaga naar Amsterdam wel een reis door de tijd. Van volop zomer, abrupt naar kledderig, nat, mistig en koud winterweer. O ja en hoe heette dat ding ook alweer wat vroeger wel aan de hemel stond en je warm van werd? Ik ben acuut in de winterslaapstand geschoten.

De afgelopen week nauwelijks naar buiten geweest, anders dan met Egbert wandelen of boodschappen doen. De rest heb ik lekker binnen gezeten, met chocolademelk en een boek.
Spreken deed ik slechts met Rick en Egbert maar na een dag of vier in sluimerstand kom ik weer tot leven. Want al is eind maart de kans op mooi weer pas aanwezig, het inactief blijven tot die tijd is wat teveel van het goede.

Nu kreeg ik gisteren wel een zetje om uit mijn rusttoestand te komen: tappas eten. Daar ben ik wel voor te porren, vanmorgen naar de spinnig geweest ( alle calorieën er weer af fietsen) Ook heb ik één van mijn schilderijen verkocht en vanavond ga ik naar mijn moedertje.

Met groeten Ton














Geen opmerkingen: