dinsdag 20 november 2012

Maar als.....

Eigenlijk ben ik lui en houd niet zo van werken, tenzij ik iemand kan verrassen.

Mijn integriteitslijst bevatte nog drie dingen: het huis van buiten schilderen, een ruzie oplossen en de vloer lakken. Om het huis te schilderen is het te laat, dat moet wachten tot volgend jaar, van de ruzie ben ik nog bang dus werd het vandaag de vloer.

Handig omdat op de laatste dag voor de vakantie te doen? Ja, want Egbert kon ik vanmorgen al vroeg op zijn logeeradres brengen. En het is wel zo handig om dit te doen, zonder verharende hond in huis en was er genoeg tijd om deze klus te doen.
De vloer is behandel met waterdragende verf en lak, waar ik trouwens niet heel erg enthousiast over ben maar ja, het zit er nu eenmaal op. Na een uur of drie was ik klaar, want dat is dan weer een voordeel van dat waterspul, je kan snel werken. En ik houd van een beetje haasten.

Eigenlijk moet ie nog een laag hebben maar dat lukte me niet meer. Dus heb ik de oppasbaas gebeld of Egbert daar na de vakantie nog een dagje extra mag verblijven. Geen punt.
"Maar hebben jullie er eigenlijk wel eens over nagedacht wat er met Egbert..... Nou eh....stel dat er iets met jullie gebeurt? Wat gebeurt er dan met Ebgert?"
Da's een goeie. Eigenlijk nooit over nagedacht. Maar ik denk dat mijn familie niet op een hondje zit te wachten.
Dus bij deze: mocht er onverhoopt iets gebeuren met ons, dan is/mag/kan/moet Egbert naar Bea.

En Rick? Die is altijd blij als ik iets van mijn lijstje heb gedaan en verrast, dat was ie ook.

Met groeten Ton




1 opmerking:

Aart zei

Fijne vakantie op jullie eigen stek in EspaƱa.