zaterdag 17 november 2012

Bezuinigen

Was jij ook om half vijf wakker?

Omdat ook wij ons laten meeslepen in de verontrustende berichten over de crisis zijn we een paar maanden geleden gaan kijken waar we op kunnen bezuinigen.
Het aantal reisjes naar Spanje? Neeeee.
Uit eten dan? Ach wat kost een Chineesje nou helemaal?
Het NRC d'r uit?
Mwha, geen tv en geen krant dat lijkt me niet handig.

Totdat ik in Utrecht liep en werd aangesproken door een student die me aan het NRC wilde hebben.
Maar die lees ik al, gaf ik als antwoord.
Toch heb ik misschien een mooi aanbod voor u.
Een jaar lang de papieren NRC next voor 163 euro en als bonus kunt hem ook nog digitaal ontvangen.
Kijk dat leek me wel wat. Én besparen en meteen ondervinden of een digitale versie prettig is.

Na anderhalve maand is het wel ongeveer duidelijk.
We worden elke dag om 4.30 wakker van de krant die in de bus valt.
De Next is door ons te licht bevonden.
Het digitaal lezen bevalt goed en zeer prettig om de krant te kunnen lezen in Spanje.
Tijd om het abonnement om te zetten naar de digitale versie van de 'gewone' krant.

Met groeten Ton






Geen opmerkingen: