maandag 8 oktober 2012

Niet dus

Schrijf ik gisteren een stukje dat alles in gereedheid is voor de nieuwe gasten die vrijdag komen.

Zitten we lekker op het terras in het laatste zonnetje zie ik iets glinsteren. Ik draai mijn hoofd een beetje en zag niets meer. Nieuwsgierig geworden sta ik toch op om eens goed te kijken. Ligt er een plasje water. Een paar druppeltjes, meer niet. Nu hadden we de jacuzzi helemaal schoongemaakt dus misschien wat gemorst. Water opgedweild maar na tien minuten, weer water. Het kwam via een voeg tussen de tegels door. Zou het nog wat water kunnen zijn dat gewoon onder dat ding ligt en er onderuit komt? Vraagt Rick nog optimistisch.
Nee dus. Het ding lekt.
Leeg laten lopen en gekeken of we iets van een gaatje konden zien. Niets. Koppelingen aangedraaid en toen toch maar opnieuw gevuld. Maar voordat er 10 cm water instond kwam het er al weer onder uit lopen. En toen ik de pomp aanzette, voor de jets ging het behoorlijk sneller.

Balen natuurlijk want echt iets regelen lukt ook niet.
Gelukkig zijn de huurders collega's van Rick en hebben zij het huis gehuurd toen er nog geen jacuzzi was. Maar toch.
Vanavond heeft Rick een gesprek met ze.

Met groeten Ton






Geen opmerkingen: