donderdag 6 september 2012

Woordverificatie

Gek word je van de codes die je moet intypen als je een reactie wilt geven op een blog.

Als je, na drie keer gefrustreerd proberen, faalt ben je van een ding zeker: je getypte tekst is verdwenen.

Na een aantal 'klachten' op mijn weblog heb ik deze hobbel verwijderd door de woordverificatie uit te schakelen. Van spam had ik geen last. Wie zou er tenslotte op mijn site spam willen zetten?

Het enige waar ik last van heb is van verschillende websites  uit Rusland die, op sommige dagen wel tot 20 pagevieuws doen. En ik maar denken dat ik een interessante blog heb geschreven.
Maar een dag of tien geleden had ik zomaar een spam bericht. Daags daarna 3 en vandaag was het opgelopen tot een stuk of zeven.

De woordverificatie staat inmiddels weer aan.

Mochten er lezers zijn die een reactie willen plaatsen en niet langs de controle komen, net als ik, dan is dit altijd mogelijk via FB.

Met groeten Ton

1 opmerking:

Albert y Mara fotoblog zei

Jammer van je woordverificatie. We zitten ook bij Blogspot en bijna geen last van spam. Reageren wordt hierdoor wel wat onaangenamer.
Vanuit Andalucia een hartelijke groet.
Mara y Albert