zaterdag 29 september 2012

Lap nooit je ramen

Ook vandaag was het weer nog weinig inspirerend.

 
 
Tussen twee buien door even in de tuin gewerkt. En 's middag naar de kust voor boodschappen. Daar scheen de zon en heb ik lekker even op een terras gezeten. Dit duurde overigens maar een uurtje toen werd het gat in de wolken weer gesloten.

Terug op de berg was het nog steeds zwaar mistig. Toen wist ik het ook niet meer.
De koekjes zijn op, een boek had ik niet mee - en hoe triest kan het worden - ik werd sloom van tv kijken dus toen ben ik de ramen gaan lappen.

Toen ik om 7 uur op de bank zat te genieten van een vals zonnetje dat door de schone ramen scheen vloog er keihard een vogeltje tegenaan. Dat is dan weer het nadeel van schone ramen. Het beestje bleef een tijdje liggen, stond op en bleef nog even beduusd staan. Daarna vloog ie op het hek en bleef daar nog een half uur zitten om vervolgens te verdwijnen.

Morgen mooi weer?


Met groeten Ton


Geen opmerkingen: