vrijdag 24 augustus 2012

Zomerrust

Tja. Waar moet ik het over hebben vandaag?

Dat de tuin in zomerrust is en er nauwelijks zaken zijn waar ik me mee hoef te bemoeien?
Dat het lekker warm is.  Dat er een jacuzzi tot onze beschikking staat waar ik wel 10 keer per dag in zit? Of dat we gisteravond heerlijk hebben gegeten tijdens het Festival de las tres culturas in Frigiliana? Dat we het mooiste tafeltje kregen zodat we prachtig zicht hadden op het culturele gebeuren?
Is het leuk om te weten dat tuincentrum El Ingenio tot wel 80% korting geeft op ongeveer het hele assortiment? Niet als je weet dat ze failliet zijn. 
Of dat er planten zijn doodgegaan omdat er te weinig druk op het systeem staat?
Dat er voor het eerst een yucca bloeit in de tuin en dat die inmiddels zo groot is dat de Zuecos niet meer te zien zijn?

Laat ik het dan maar zeggen: we hebben het meer dan 'gewoon' naar onze zin.

Met groeten Ton


2 opmerkingen:

Albert y Mara fotoblog zei

We zijn een klein beetje jaloers dat jij er al zit. Nog even en dan komen wij die kant uit. Saludos de Mara

Anne zei

Heerlijk Ton. Enjoy...