maandag 20 augustus 2012

Hij doet ut

Er hoeft niet altijd een kalfje te verdrinken voordat de put wordt gedempt.

Na 6 keer, twee uur bramen plukken was ik het vanmiddag na een uur meer dan zat en ben naar huis gegaan.

Toen ik door Egmond naar huis fietste kwam ik een vriendin tegen. Ze vertelde dat bij haar dochter brand had gewoed. Gelukkig was er slechts materiƫle schade want het gezin werd gealarmeerd door de rookmelder. "En ik zeg nu tegen iedereen dat ze een rookmelder moeten nemen. Hebben jullie er ook een?"
Ja, antwoordde ik, maar ik weet eigenlijk niet of hij nog wel goed werkt. Dat moet je elk jaar controleren. Ik ga dat bij thuiskomst meteen doen.

Gebruiksaanwijzing gelezen, de instructies opgevolgd. Hij functioneert.



Hij lijkt er blij van te kijken.

Met groeten Ton.

1 opmerking:

Mirella zei

Beste Ton,

Het was even zoeken in het archief maar ik neem aan dat je dezelfde Ton bent die ook vanavond heeft gereageerd op mijn blogje? over mijn plotselinge blog-stop.
De reden hiervan is dat ik de relatie heb verbroken en het dus helaas geen zin meer heeft om met deze webblog verder te gaan. Maar ja zo in het openbaar wilde ik dat eigenlijk niet kwijt...

grt. Mirella