woensdag 29 augustus 2012

Achter gebleven

Het is beslist een voorrecht om zo vaak naar Spanje te kunnen reizen als ik doe.

Maar het geeft ook wel eens het gevoel een soort reizend circus te zijn. Dat neem ik met plezier op de koop toe maar moet wel het hoofd erbij houden.

Toen we vorige week in Los Zuecos waren en we werden uitgenodigd om bij vrienden 'een verkwikkende duik' in het zwembad te maken bleek mijn nieuwe zwembroek toch in Nederland te liggen. Ik dacht echt dat hij in Spanje zou moeten zijn.
Het gebeurt inmiddels redelijk vaak dat er wordt geroepen 'Ton waar is mijn lievelingsshirt? '  of 'Rick weet jij of die teenslippers in Spanje staan?' Ook zijn we eens de opladers vergeten  mee te nemen naar Spanje. Telefoon is dan niet zo'n probleem maar die van de laptop is toch wat lastig.

Via de IPad kan ik geen foto's op mijn blog zetten en dat vind ik best wel jammer als we in Spanje zijn.
Dus vandaag weer lekker thuis heb ik foto's gemaakt van de kippen, het Timmerdorp en de grote hoeveelheid groenten in de groentetuin.

Alleen nog even op de laptop zetten en een blog schrijven.

Tja, ik denk dat het stekkertje nog in Spanje ligt.

Dus......een maand lang geen foto's in dit circus.


Met  groeten Ton



1 opmerking:

Albert y Mara fotoblog zei

Dit kennen wij al te goed als je twee woonlanden hebt.