vrijdag 6 juli 2012

Oeps

Wat hebben jullie wat te vieren?
Hoezo?
Nou, als jullie bij de HEMA ontbijten is dat altijd omdat jullie iets te vieren hebben.
Inderdaad we zijn vandaag 18 jaar samen waarvan 13 getrouwd.

Maar deze datum laat bij mij niet steeds een bel rinkelen. Dus stond er het nodige in de agenda.
De Jaarafsluiting van de VPTZ en het granitoaanrecht werd opnieuw gepolijst.

Toen Rick dan ook gisteravond vroeg of we iets leuks gingen doen antwoordde ik "ja we hebben de afsluiting van de VPTZ.
Dat weet ik maar ik bedoel of we nog iets gaan doen vanwege onze trouwdag?
Oeps.
Ze komen morgenmiddag het aanrecht polijsten en voor die bijeenkomst heb ik beloofd om een schaal Moussaka te maken, maar we kunnen wel naar  de HEMA voor een ontbijt.

Tijdens het schuren.
Na twee uur schoonmaken en koken.

Met groeten Ton

3 opmerkingen:

Emie zei

Gefeliciteerd Ton en Rick! Mooie keuken ook.

Aart zei

Gefeliciteerd!!!!!

Anne zei

Van harte mannen. Op naar nog veel meer mooie jaren.