donderdag 19 juli 2012

Derde dag

Prachtige wandeldag met heerlijke temperaturen, een paar spetjes, twee buitjes en een hoos bui van een uur en... zonder lichamelijke klachten

Zeer opmerkzame kijkers van 'Het 4 daagse gevoel' op Nederland 1 hebben het misschien gezien, Rick en ik waren in de eerste minuut in beeld.

En het is wat Yoep van t Hek vaak genoeg zegt in zijn column in het NRC "als mensen een camera zien, gaan ze zich als volleerde malloten gedragen.

Ik herken Fons van der Poel die twee dames die voor ons wandelden een vraag stelt. Direct komt de dwaas in mij boven en roep "De groeten voor mijn moeder." Maar ze kijkt geen tv meer, weet nauwelijks mijn naam meer en het fragment was ook nog eens heel kort.

Ach we hebben er smakelijk om gelachen want de kans dat dit fragment in een uitzending te zien zou zijn leek ons onwaarschijnlijk.

Met groeten Ton



Geen opmerkingen: