vrijdag 20 juli 2012

Dag 4

Hoe  leuk het ook was, vanmorgen werd ik blij wakker........ de laatste dag.

Heerlijk wandelweer, een prachtige route en bergen enthousiaste mensen langs de weg.
Lekker gesnoept en in de brandweerkazerne van Overasselt "illegaal" soep gegeten.( dit was alleen bestemd voor gemeente personeel maar "ach u kon dit niet weten maar niet verder vertellen hoor)

We hebben langzamer gewandeld dan de eerste dagen vanwege de vermoeidheid. Ook de blessures van onze mede wandelaarster en de plaspauzes zorgden voor een lage gemiddelde snelheid. En op de Via Gladiola gaat het sowieso heel langzaam maar dat is niet erg want dan kun je goed van het publiek genieten .
Pas om tien voor half zes passeerden we de finish en om kwart voor zes had ik vierdaagsekruisje in handen.

Ga je volgend jaar weer? vroeg de dame die mij de medaille uitreikte.
Ik denk dat het een eenmalige onderneming was.
Dat zeg je, maar volgend jaar gaat het weer kriebelen hoor. Volgens mij ben jij al besmet het 4daagse virus."

Ik vond het een prachtige ervaring, heb genoten en gelopen zonder al te veel ongemak.

We gaan het zien.

Met groeten Ton

1 opmerking:

Aart zei

Gefeliciteerd Ton. Mooie prestatie!!