maandag 21 mei 2012

Fine tuning

Het wordt steeds mooier en leuker in en om Los Zuecos, maar daarmee ook lastiger om terug te gaan.

Vandaag bezig geweest om het huis 'gasten klaar'te maken.
Had ik de werkzaamheden aan jacuzzi en buitendouche gisteren eigenlijk al klaar vandaag de hele dag bezig geweest met aanvullingen. Een paar stenen die toch een paar centimeter naar links moesten. De douche die net niet helemaal waterpas stond en de watertoevoer kon wellicht netter weggewerkt worden. Het grind kon ook nog wel een beetje aangeharkt worden en zou ik de tuinstoelen al klaar zetten of waait het te hard?
Het schaduw terras is overdekt, de tuinmeubelen staan klaar, het huis is schoon, de welkomst brief is geschreven en de wijn staat klaar. En ik?
Ik ga naar Nederland waar het, als het goed is, zonnig is en mijn kippen gebracht gaan worden.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: