woensdag 11 april 2012

Wij allen hebben hier een taak.....

Dat is de titel van een nogal religieus lied maar schoot mij te binnen als titel voor dit blogje.

Rick is de kostwinner.
Ik doe het huishouden.
Rick maakt de auto schoon.
Ik doe de groentetuin.
Zo hebben we beide onze taken, bezigheden en klusjes. Sommige wisselen wel eens maar andere zijn vast.

Vandaag kwam eindelijk de compost voor de tuin. Om half zes vanavond werd het bezorgd en 3 kubieke meter is best een grote hoop in een smalle straat dus die wilde ik graag zo snel mogelijk weg hebben.
Daarom stond Rick om 6 uur in zijn werkkleding, samen met mij te spitten.
Toen dat om 8 uur klaar was












 restte hem nog een vraag: kan ik al bezemen?
Want dat is een klusje waar ik niet mag aankomen.


Met groeten Ton

1 opmerking:

yvonne zei

Nou, vind dat Rick ook uitstekend bezemt!