zaterdag 7 april 2012

Sobere Paas

Wij proberen zo gezond mogelijk te eten maar..... dit lukt echter niet altijd.

Haal je nog een Paasstol? Vroeg Rick me dinsdag.
Past dat in onze filosofie?
Nou, nee. Misschien is het beter om het niet te doen.

Half uur later.

Het hoort er toch wel een beetje bij.
Ja. Zonder is toch ook wel kaal. Ik zal er morgen eentje halen.

Donderdagmiddag. Rick komt thuis uit zijn werk.
Jij ook een plakje stol?
Natuurlijk.
Hij opent de Herman Broodtrommel en roept uit: "daar gaan we de paas niet mee halen."

En daar heeft hij gelijk in. Dus heb ik vrijdag ochtend een nieuwe gehaald.

Vandaag 15.30

Wil jij ook gluhwein?
Ja lekker.
Met een plakje?
Ja lekker.
Oeps. Maar dan hebben we morgen alleen nog een kontje zonder spijs.

Prettige Paasdagen.

Met groeten Ton

1 opmerking:

yvonne zei

Jakkie, Gluhwein, vinden jullie dat echt lekker?
Nou ja, als dat zo is, laat het jullie smaken, desnoods haal je nog snel een derde paasstol, kan nog net.

Zelf heb ik me een borreltje ingeschonken: proost op een mooi weekend voor jullie!