woensdag 28 maart 2012

Woordverificatie

Op mijn blog 'Hakselaar of walshakselaar' kreeg ik twee reacties. Beiden gingen, onder andere over woordverificatie.
Ik heb me suf gepiekerd: wat bedoelen ze toch? Was mijn stukje dan zo onduidelijk? Hebben  ze het over het woordgebruik op de dozen van die hakselaar?
Het enige wat ik kon bedenken was dat de spellingscontrole heel veel moeite had met 'hakselaar', die wilde er namelijk steeds 'hakkelaar' van maken. Ik heb de spellingscontrole uitgeschakeld en mijn blog opnieuw nagekeken of er misschien iets zou zijn veranderd. Niets.
Heeft het dan misschien iets met de Ipad te maken? Apple spullen werken toch wel anders.

Het heeft me de hele dag bezig beziggehouden. Dus toen Rick thuiskwam heb ik de de blog en reacties aan hem voorgelezen. "Heeft het misschien iets te maken hoe mensen op je blog kunnen komen of zo?"

Bingo.

De woordverificatie staat uit.

Met groeten Ton

2 opmerkingen:

Emie zei

Grappig! Het stoort mij niet zo dat overtypen van die vreemde kreten maar toch wel lekker dat het voortaan niet meer hoeft.

Aart zei

Hartstikke goed gedaan Ton. Tot voor een paar weken terug was het redelijk eenvoudig die woordverificatie. Maar de laatste tijd puzzel je je rot om te lezen wat je moet overtypen. Dus.... goed gedaan.