donderdag 29 maart 2012

Mond houden

De houten tuinset is schoongeboend met soda water ( het zou mooi weer zijn). De boodschappen zijn in huis, de slingers opgehangen en de voorbereidingen voor het etentje met 22 personen zijn afgerond. Extra borden en bestek, tafels en stoelen geregeld. Allemaal schijnbaar moeiteloos.
Wat me wel veel moeite kostte is het niet verklappen van het cadeau wat Rick morgen voor zijn 52 ste verjaardag krijgt.
Maar het is me gelukt. Wat het extra uitdagend maakte is dat ik het 3 weken geleden al heb gekocht en dat het ook al in huis is. Meestal ben ik dan zelf zo enthousiast dat ik het al na een paar dagen opgeef en het cadeau overhandig.
Vanavond zingen bij Blair. Meestal zijn we dan om een uur of half twaalf thuis.
Zou ik dat laatste half uurtje nog kunnen afwachten?

Met groeten Ton

3 opmerkingen:

Anne zei

Alvast van harte gefeliciteerd met je man en een fijne dag gewenst. Laat je nog even weten wat je voor hem hebt gekocht?

Carolien zei

Gefeliciteerd vast!
Ik herken t, wat goed dat je het zo lang geheim gehouden hebt. Ik ben ook nieuwsgierig geworden.
Tot morgen!

Aart zei

En,is het gelukt? Gefeliciteerd met de verjaardag van Rick.