vrijdag 17 februari 2012

Beau

Kwam ik van de week al zappende langs 'De wereld van Beau' waarin hij twee weken op een onbewoond eiland zat. Ik dacht bij mezelf 'dat zou ik ook nog wel kunnen'.
Maar na een week alleen hier, kan ik vanuit de grond van mijn hart zeggen "No way". Eigenlijk wist ik dit al maar maar ben wat hard leers en moet dat steeds opnieuw ondervinden voor dat, dat een beetje gaat beklijven.
We hebben het zelfs nog besproken "vind je het niet vervelend alleen" vroeg Rick. Nee hoor antwoordde ik: "Het is maar een week. Dat red ik wel."
Maar ten eerste ben ik geen held alleen op de berg, zeker gezien het gedoe met inbraken en ten tweede mis ik het sociale contact. Het eerste werd door de week heen wel minder maar het tweede werd er niet beter op.
Gelukkig kwamen er twee vrienden op bezoek voor een bakkie koffie maar.... dat was niet voldoende om de week te overbruggen.
Ik heb wel veel gedaan in de tuin en daar was het om te doen maar de volgende keer gaan we weer lekker samen.

Met groeten Ton


De laatste twee dagen nog behoorlijk wat in de tuin gewerkt.

1 opmerking:

Spaansverlangen zei

Gelukkig is tegenwoordig Internet. Echt alleen ben je dan nooit.