vrijdag 20 januari 2012

We benne op de wereld.....

Na een gezellige repetitie met een biertje toe bij mannenkoor Blair, lag ik vanmorgen om half acht nog comateus in bed toen de telefoon ging.
" Kan je me uit de brand helpen? Mijn chaffeuse is ziek en ik heb een berg extra werk omdat ik volgende week vakantie heb."
Ik spring uit bed en bedenk dat ik Egbert dan wel ergens onder moet brengen want een hele dag alleen is wel wat veel. Als ik later de bazin van Okkie bel vindt ze het geen probleem om op hem te passen.

Mijn ronde langs de klanten gaat niet helemaal soepel. Als ik bij een klant, om binnen te komen de sleutel moet ophalen bij een winkel weet men daar niets vanaf. Maar er wordt van alles gedaan om te helpen. "Ik ga de dochter bellen die weet het wel." Al na drie minuten wachten komt een mevrouw van de thuiszorg met een sleutel en kan ik de was afleveren.

En als ik om 2 uur de wassalon binnenstap staan er gesmeerde boterhammetjes, met hagelslag, voor me klaar.


Met groeten Ton

Geen opmerkingen: