dinsdag 10 januari 2012

Omdat....

Er twee vogels prachtig fluiten nog voordat de zon opkomt.
Ik een leuk gesprek had toen ik de hond uitliet.
De monteur precies om 8 uur voor de deur staat om de nieuwe pomp te installeren.
De CV bijna geruisloos functioneert.
Rick gisteravond na een vergadering, thuis kwam met 3 kleine soesjes voor mij.
De oppas van Egbert hem schaamteloos gaat verwennen de komende dagen.
De buurman de post verzorgt.
Ik gratis fietslampjes kreeg van de ANWB die ik gebruik aan de halsband van Egbert zodat hij duidelijk zichtbaar is in het donker.

Ben ik simpelweg gelukkig

Met groeten Ton

4 opmerkingen:

Emie zei

Geweldig! Dit is een optelsom van 'tel je zegeningen', een positieve kijk op de dingen en 'wie het kleine niet eert'.

Aart zei

Hola Ton,

Volgens mij ga je morgen in Spanje Bancalas restaureren en daar word je ook blij van. Veel plezier!!!!!

Anne zei

Zo leuk...

yvonne zei

Heerlijk om te lezen, hou het zo!!

fijne dagen in Spanje,

lieve groet,
yvonne