donderdag 3 november 2011

Op en uit

Kijk, een dag in de regen in Spanje, daar kom ik nog wel over heen.
Dat om 9 uur de drop op is, is een voldongen feit dat ik alleen mezelf kwalijk kan nemen. ( wat ik overigens niet doe)
Als om 10 uur de koekjes en chocolademelk soldaat gemaakt zijn voel ik me enigszins misselijk maar dat neem ik voor lief.
Maar dat om 11uur mijn boek uit is ...wat nu???? 
De koelkast is gemaakt, het huis is schoon voor de komende visite, de Spanjaarden komen niet werken ivm de regen en de tv geeft nagenoeg geen zenders weer.
Ik kan de kerstliederen gaan oefenen.( ik heb een stemvork gekregen met mijn verjaardag), mijn oefeningen voor de knie doen maar daarmee houdt het wel op.
Gelukkig heb ik nog twee hoogtepunten voor de boeg: visite ophalen van het vliegveld van Malaga en chinees eten.
Zo ga ik de dag wel doorkomen.

Met groeten Ton

Ps. Het is al een half uurtje droog en er is ook weer een beetje zicht. Ik ga snel de tuin in.

2 opmerkingen:

Marion zei

Ik zou bijna medelijden met je krijgen. Toch misschien een eReader aanschaffen? Succes met alles en na regen komt zonneschijn!

yvonne zei

in Nerja is een tweedehandsboekwinkel, krijg je ook nederlandse boeken.
Maar de visite zal er inmiddels wel zijn, dus het zal er wel niet van komen, maar toch..