donderdag 10 november 2011

Doe dingen.

Als je dit plaatje ziet vanuit je bed kan je er toch niet met het verkeerde been uitstappen?
Dit geeft voldoende arbeisdvitaminen om de hele dag door te stomen.

Als ik niet weet waar ik over moet schrijven vraag ik altijd aan Rick of hij nog een onderwerp weet.
Dat heeft hij altijd maar heel vaak zijn dat 'doe' dingen maar dat vind ik niet goed genoeg.
Omdat Rick nu weer in Nederland is wil hij de 'doe' dingen weten en het liefst met een foto erbij dus, bij deze.
De laatste dagen veel gewerkt: gesnoeid, een gedeelte van de trap gemaakt die het mogelijk maakt de berghelling af te lopen, de afwateringsgeul open gegraven en gisteren de hele dag beton staan draaien voor de plantenbak die bij de buren wordt gemaakt. Ik was vandaag gewoon een beetje brak want ben dat zware werk niet meer gewend.
De plantenbak, waar ik beton voor heb gedraaid, zie je nog net linksboven.
De muur en trap van natuursteenblokken wordt door de Spanjaarden gemaakt en ziet er prachtig uit maar ik denk niet dat hij morgen klaar is.
Dat is trouwens wel de bedoeling want in de planning komen ze morgen 26 wagens aarde brengen om het perceel op te hogen.






Vandaag is de plantenbak, die ik vorige week heb gemaakt van stapelstenen, gevuld met aarde. Kon ik lekker planten. Tuinieren blijft leuk vooral de belofte die de nieuwe beplanting in zich heeft.

En voordat je het weet gaat de zon weer onder. Gibraltar is niet te zien vandaag maar de Montes de Malaga wel.











En toen de zon achter de bergen verdween kwam direct de maan op. Omdat ik een Nederlander blijf heb ik om 6 uur macaronie gemaakt en buiten op het terras, kijkend naar de opkomende maan, opgegeten.

Met groeten Ton

PS. Nu hoef ik alleen nog maar de kerstliederen te repeteren

3 opmerkingen:

Anne zei

Ach, lieve macaroni-man. Wat een heerlijk verhaal.

Anoniem zei

Kwam helemaal tot rust door de prachtige foto,s. Wat een mooi stekkie hebben jullie, geniet ervan.
Groetjes Dorien

yvonne zei

Zucht zucht zucht..
was ik er ook maar, wordt helemaal week als ik de foto's zie..
ik zucht nog maar eens..