maandag 10 oktober 2011

Ondankbare hond

Omdat het crisis is dacht ik in Augustus: laat ik van een oud matras een nieuw kussen maken voor Egbert.
De restje zijn al heerlijk om op te liggen

Maar zoals met veel dingen waar ik met enthousiasme aan begin moest de finishing touch, een hoes, er nog steeds bijgemaakt worden.
Dat heb ik eergisteren gedaan. Een mooi rood geblokte hoes. Egbert, als altijd, niet van de werkzaamheden weg te slaan en ging er meteen op liggen. Maar wat trof ik aan toen ik terugkwam van boodschappen doen?
Dit.


Met groeten Ton

6 opmerkingen:

Margreet de Jong zei

Sorry Ton maar ik moet er zo om lachen...........mede omdat het zo herkenbaar is. Dat mormel hier heeft hetzelfde gedaan!

Patries zei

hihihi, de straf om van een Beagle te houden denk ik :) zij bepalen wel wat er precies gebeurt!

Ton zei

Hoi Margreet,
Mijn eerste gedachte was "dro@k*5iuf-hond" maar hij lag zo lekker te knagen. Trouwens dit is eigenlijk het eerste dat hij heeft vernield. Als hij nu maar niet de smaak te pakken heeft.
Met groeten Ton

Ton zei

Hoi Patries,
Als dit de enige straf is nemen we dat op de koop toe.
Met groeten Ton

Marit zei

Wat een geweldige hond die Edgar ;) Zonde van je werk Ton, maar ik kon een glimlach niet onderdrukken!

Marit zei

Sorry Egbert... (straks nog een identiteitscrisis op de koop toe hihi)