donderdag 22 september 2011

Nu dus ook aan mijn lijf

Als we terug zijn van vakantie lees ik altijd de oude kranten door. Natuurlijk niet alles want één en ander is dan reeds door de tijd ingehaald.

Een artikel ging over de kledingketen Zeeman "Zeeman wil meer emotie uitstralen" daarom zijn ze de laatste tijd regelmatig in het nieuws. Het laatste nieuws gaat over de ondergoedlijn die is ontworpen door Bas Kosters.
Directeur Karis: "Als ik aan een zaal vraag: wie van jullie draagt er Zeeman-ondergoed, gaan er nauwelijks handen omhoog. Terwijl wij marktleider zijn in ondergoed, waar blijven al die onderbroeken dan, vraag ik me af?"

Ik had nog nooit van Bas Kosters gehoord maar hij is vast heel beroemd waardoor mijn snobberigheid werd aangewakkerd. Vervolgens meldt het artikel dat 87% van de leveranciers de gedragscode heeft ondertekend ( geen kinderarbeid en handhaving geldende millieunormen) en dat vind ik ook wat waard.
Dus snel naar Zeeman en wat zijn ze leuk.

Met groeten Ton

3 opmerkingen:

yvonne zei

Hier zit er eentje haar vinger op te steken hoor!
Net nog een stapel gehaald, omdat ik deze week naar het ziekenhuis moet. En het klopt, vaak zie je zo maar iets heel leuks daar, maar moet bekennen dat ik het tot dat kleine spul beperk!
Vind het goed dat ze getekend hebben, zou eigenlijk vanzelfsprekend moeten zijn!

fijn weekend,
yvonne

Ton zei

Hoi Yvonne,
Met nieuwe spulletjes ben je meestal blij en blijheid is goed voor genezing.
Veel voorspoed in het ziekenhuis.
Met groeten Ton

P.s. Eén van de redenen waarom ik dit blog ben begonnen ben jij.Ik las je blogjes en bijna alle keren werd ik daar vrolijk van en dacht: dat wil ik ook. Gewoon vertellen wat je positif bezighoud of waar jezelf vrolijk van word en misschien heeft een ander er ook wat aan.

yvonne zei

Wat lief dat je dat zegt! Dank je, word er verlegen van.