zaterdag 24 september 2011

Marco Polo

Als ik mijn blog ga schrijven kijk ik altijd eerst of er nog e-mails zijn, daarna even op Facebook en pas dan ga ik schrijven. Op het moment dat ik naar mijn blog ging viel de verbinding weg om niet meer terug te komen. Als digibeten is er dan slechts berusting mogelijk. Vanmorgen nog steeds niets maar zoals ik ooit las in de reisboeken van Marco Polo: als er problemen zijn ga je er omheen.
Vanmorgen de laptop aangesloten en die doet het wel.

Met groeten Ton

3 opmerkingen:

Anne zei

En zo is het maar net. Als het niet linksom gaat, dan maar rechtsom.

Ton zei

Hoi Anne,
En zo makkelijk komen we er natuurlijk niet mee weg.... we moeten het probleem met de andere computer toch ook nog wel op (laten) lossen.
Met groeten Ton

yvonne zei

Toch is het enorm vervelend als er geen verbinding is (had het vanmorgen even, maar even de stekker erui en gelukkig ging het daarna goed) of als de pc kapot is. Word er altijd een beetje wanhopig van: enorm frustrerend dat ik niks begrijp van dat ding, dus ook niet weet waar ik moet beginnen om het in orde te brengen.