dinsdag 27 september 2011

Geboortedatum

Wilde ik vanmorgen op mijn weblog kijken kreeg ik van Google een verzoek om mijn geboortedatum in te voeren. Ik werd direct overvallen door een gevoel van "waarom motten ze dat weten. Zo direct willen ze ook nog weten wat ik in bed uitspook". Boos dus en recalcitrant. Laat ze in de st...t zakken met hun gedoe. Ik ga een gefingeerde datum invoeren.
Dom,dom.dom.
Geef ik de datum van gisteren. Fout. De toegang wordt mij geweigerd. Ik ben minderjarig. Door een identiteitsbewijs te sturen kan ik bewijzen dat ik meerderjarig ben ( duurt tot enkele weken) of door een betaling te doen van 30 dollarcent met een creditcard.( duurt max een kwartier)
Ik ontplofte zowat van boosheid dus eerst maar even de hond uitlaten om wat energie kwijt te raken. Meestal kom ik dan wel tot rust. Het is toch niet zo gek dat je meerderjarig moet zijn. Liegen levert altijd gedoe op, dat weetje toch?
Thuis gekomen eerst maar 30 cent overmaken. Met 2 minuten had ik weer toegang tot Blogger.
Rust wedergekeerd.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: